Służba i praca w Policji
Od dnia 1 stycznia 2020 roku w Komendzie Powiatowej Policji w Myślenicach przyjmowane są dokumenty kandydatów do służby w Policji.
Komplet dokumentów należy złożyć osobiście w Zespole ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1, 32-400 Myślenice, w każdą roboczą środę w godz. 9.00 -19.00. (tel. 12 37 29 246)
Szczegółowe informacje oraz wzory wymaganych dokumentów znajdują się na stronie internetowej małopolskiej Policji: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/praca-w-policji
I. WZORY DOKUMENTÓW DO POBRANIA
kwestionariusz osobowy (część A i B) - POBIERZ
OGŁOSZENIA
- KANDYDACI DO 3-LAT OD ZWOLNIENIA ZE SŁUŻBY
- STANOWISKO PILOTA SEKCJI LOTNICTWA POLICJI SZTABU POLICJI KWP W KRAKOWIE
KONTAKT
Wydział Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
31-571 Kraków, ul. Mogilska 109 (budynek nr 9)
tel: 47 83 54 068, 47 83 54 078
fax:47 83 54 079
e-mail: dobor@malopolska.policja.gov.pl
UWAGA !
Od 1 stycznia 2020 roku dokumenty można składać we wszystkich jednostkach garnizonu małopolskiego (za wyjątkiem Komendy Miejskiej Policji w Krakowie i Komendy Powiatowej Policji w Krakowie).
Informacje dot. przyjmowania dokumentów dostępne są na stronach internetowych komend miejskich i powiatowych.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCEDURY KWALIFIKACYJNEJ DOSTĘPNE SĄ:
- na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie:
Praca w Policji
- na stronie internetowej Komendy Głównej Policj:
http://praca.policja.pl/
Podstawę prawną procedury kwalifikacyjnej stanowi rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 kwietnia 2012 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji (Dz.U. 2012 poz. 432 z późn. zm.).
II. PRACA W POLICJI
1) KORPUS SŁUŻBY CYWILNEJ
KONTAKT
Wydział Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
31-571 Kraków, ul. Mogilska 109 (budynek nr 9)
tel: 47 83 54 068, 47 83 54 078
e-mail: dobor@malopolska.policja.gov.pl
strona: http://malopolska.policja.gov.pl/
Procedura naboru na wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie - ZOBACZ
DOKUMENTY DO POBRANIA
wzory oświadczeń dot. naboru do korpusu służby cywilnej w KWP w Krakowie
2) OFERTY PRACY NA STANOWISKA W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ:
Ogłoszenie o naborze nr 155505 z dnia 26 sierpnia 2025 roku
Ogłoszenie o naborze z dnia 26 sierpnia 2025 roku
Oferty można składać do 06 września 2025 roku
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Status: nabór w toku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszego inspektora
do spraw administracyjno- gospodarczych
w Zespole ds. Administracyjno- Gospodarczych Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach
Miejsce wykonywania pracy: Myślenice
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
ul. Jagiellońska 1
32 – 400 Myślenice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy (osoba na tym stanowisku):
- prowadzenie gospodarki mieszkaniowej, w szczególności przygotowywanie decyzji do równoważnika za brak i remont lokalu mieszkalnego, wykazów i analiz, planowanie środków finansowych i sprawozdawczości mieszkaniowej;
- naliczanie i sporządzanie wykazów w systemie SWOP wszystkich świadczeń wraz z pochodnymi dla pracowników i policjantów Komendy oraz psów służbowych celem ich realizacji;
- realizacja Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) dla pracowników Policji w porozumieniu z KWP w Krakowie, przyjmowanie i wstępna weryfikacja wniosków emerytów i rencistów policyjnych o świadczenie socjalne z funduszu socjalnego, celem ich wypłaty
- rozliczanie delegacji służbowych policjantów i pracowników Komendy w systemie SWOP, celem ich wypłaty;
- prowadzenie ewidencji głównej i dokumentacji rozliczeniowej materiałów m. in. techniki policyjnej, techniki biurowej itd.
- prowadzenie gospodarki nieruchomościami, w tym w szczególności sporządzanie deklaracji podatkowych na dany rok kalendarzowy, udział w uzgadnianiu miejscowych ogólnych i szczegółowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- sporządzanie dokumentacji policjantów w systemie SWOP w zakresie kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby oraz w zakresie równoważnika pieniężnego w zamian za wyżywienie w naturze w okresie zimowym;
- prowadzenie ewidencji: dopłat do wczasów dla policjantów i pracowników, prowadzenie postępowań regresowych, nawiązek oraz kar porządkowych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach;
- prowadzenie ewidencji MKZP (Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej), w tym deklaracji przystąpienia i rezygnacji oraz sprawdzanie merytoryczne wniosków o pożyczkę;
- obsługa kasowa jednostki- przyjmowanie wpłat i odprowadzanie otrzymanej gotówki do kasy KWP Kraków oraz przekazywanie uzyskanej gotówki z nałożonych mandatów karnych
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy związanej z finansami, rachunkowościąznajomość przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o Policji
- umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-gospodarcza, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne informacje:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Nie zwracamy nadesłanych/złożonych dokumentów. Dokumenty są brakowane według przepisów obowiązujących w KPP w Myślenicach.
Planowane metody/techniki naboru:
W zależności od ilości kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne mogą zostać przeprowadzone: test wiedzy i kompetencji, sprawdzian praktyczny oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: 5225,18 zł brutto
Co oferujemy:
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do odświeżenia się
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowania stażu pracy),
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",
- Możliwość wykupienia na dogodnych warunkach grupowego ubezpieczenia (ubezpieczenie na życie, pakiety medyczne dla pracowników i członków ich rodzin),
- Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć w formie papierowej z dopiskiem „ogłoszenie nr 155505 ” do: 06 września 2025 roku
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, ze znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Miejsce składania dokumentów:
W formie papierowej na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 83 29 248
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1, 32-400 Myślenice
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@myslenice.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W MYŚLENICACH
INSP. MACIEJ RYMAR
Ogłoszenie o naborze nr 155516 z dnia 27 sierpnia 2025 roku
Ogłoszenie o naborze z dnia 27 sierpnia 2025 roku
Oferty można składać do 07 września 2025 roku
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Status: nabór w toku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
referenta
do spraw składnicy akt
w Zespole Bezpieczeństwa Informacji Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach
Miejsce wykonywania pracy: Myślenice
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
ul. Jagiellońska 1
32 – 400 Myślenice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy (osoba na tym stanowisku):
- prowadzenie składnicy akt, celem archiwizowania dokumentacji jawnej i niejawnej
- przejmowanie akt z komórek ( jednostek) organizacyjnych, celem ich archiwizacji
- opracowanie (ewidencjonowanie i porządkowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki
- udostępnianie akt upoważnionym osobom i komórkom (jednostkom) organizacyjnym oraz upoważnionym instytucjom
- udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt, wykonywanie kserokopii dokumentów, wydawanie zaświadczeń oraz uwierzytelnianie odpisów z posiadanej dokumentacji
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
- zabezpieczanie przed zniszczeniem i konserwacja posiadanych akt
- prowadzenie prac analitycznych w oparciu o posiadany zasób archiwalny
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
- znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Policji
- umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne informacje:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Nie zwracamy nadesłanych/złożonych dokumentów. Dokumenty są brakowane według przepisów obowiązujących w KPP w Myślenicach.
Planowane metody/techniki naboru:
W zależności od ilości kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne mogą zostać przeprowadzone: test wiedzy i kompetencji, sprawdzian praktyczny oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: 4967,95 zł brutto
Co oferujemy:
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do odświeżenia się
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowania stażu pracy),
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",
- Możliwość wykupienia na dogodnych warunkach grupowego ubezpieczenia (ubezpieczenie na życie, pakiety medyczne dla pracowników i członków ich rodzin),
- Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć w formie papierowej z dopiskiem „ogłoszenie nr 155516 ” do: 07 września 2025 roku
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, ze znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Miejsce składania dokumentów:
W formie papierowej na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 83 29 248
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1, 32-400 Myślenice
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@myslenice.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W MYŚLENICACH
INSP. MACIEJ RYMAR
Ogłoszenie o naborze nr 155522 z dnia 27 sierpnia 2025 roku
Ogłoszenie o naborze z dnia 27 sierpnia 2025 roku
Oferty można składać do 07 września 2025 roku
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Status: nabór w toku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
specjalisty
do spraw kadr
w Zespole ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach
Miejsce wykonywania pracy: Myślenice
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
ul. Jagiellońska 1
32 – 400 Myślenice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy (osoba na tym stanowisku):
- prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających ze stosunku służbowego policjantów, przygotowywanie projektów rozkazów personalnych, decyzji administracyjnych oraz innych decyzji Komendanta
- sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku służbowego policjantów oraz stosunku pracy oraz wprowadzanie do systemu informatycznego SWOP danych kadrowo- płacowych celem naliczenia uposażeń policjantów i pracowników
- obsługa kadrowa jednostki związana ze sporządzaniem wniosków o nadanie stopni policyjnych, ustalania uprawnień do nagród jubileuszowych, wzrostu wynagradzania z tytułu wysługi lat, zakładaniem i prowadzeniem akt osobowych policjantów i pracowników
- sporządzanie sprawozdań okresowych i doraźnych,
- sporządzanie dokumentacji emerytalnej funkcjonariuszy i przesyłanie jej do właściwego Zakładu Emerytalno- Rentowego
- obsługa programu PŁATNIK, w tym zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, dokonywanie zmian
- wydawanie dokumentów służbowych (legitymacji, identyfikatorów, zaświadczeń)
- archiwizacja dokumentacji służbowej, obsługa systemów komputerowych SESPOL, SWOP, IntraDok
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy kadrowej
- znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne informacje:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Nie zwracamy nadesłanych/złożonych dokumentów. Dokumenty są brakowane według przepisów obowiązujących w KPP w Myślenicach.
Planowane metody/techniki naboru:
W zależności od ilości kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne mogą zostać przeprowadzone: test wiedzy i kompetencji, sprawdzian praktyczny oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: 4967,95 zł brutto
Co oferujemy:
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do odświeżenia się
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowania stażu pracy),
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",
- Możliwość wykupienia na dogodnych warunkach grupowego ubezpieczenia (ubezpieczenie na życie, pakiety medyczne dla pracowników i członków ich rodzin),
- Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć w formie papierowej z dopiskiem „ogłoszenie nr 155522 ” do: 07 września 2025 roku
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, ze znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Miejsce składania dokumentów:
W formie papierowej na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 83 29 248
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1, 32-400 Myślenice
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@myslenice.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W MYŚLENICACH
INSP. MACIEJ RYMAR
INFORMACJA O WYNIKU PRZEPROWADZONEGO NABORU
Pliki do pobrania
-
nabór na stanowisko starszego inspektora w ZAG_0001
Data publikacji 26.08.2025 11:19(pdf 2.21 MB)
-
nabór na wolne stanowisko specjalisty w Zespole ds. Kadr i Szkolenia_0001
Data publikacji 28.08.2025 08:40(pdf 2.12 MB)
-
nabór na wolne stanowisko referenta w Komendzie Powiatowej Policji w Myślenicach_0001
Data publikacji 28.08.2025 08:40(pdf 2.05 MB)