Służba i praca w Policji - Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach

Biuletyn Informacji Publicznej

Służba i praca w Policji

Służba i praca w Policji

Od dnia 1 stycznia 2020 roku w Komendzie Powiatowej Policji w Myślenicach przyjmowane są dokumenty kandydatów do służby w Policji.

Komplet dokumentów należy złożyć osobiście w Zespole ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1, 32-400 Myślenice, w każdą roboczą środę w godz. 9.00 -19.00. (tel. 12 37 29 246)

Szczegółowe informacje oraz wzory wymaganych dokumentów znajdują się na stronie internetowej małopolskiej Policji: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/praca-w-policji


I. WZORY DOKUMENTÓW DO POBRANIA

kwestionariusz osobowy (część A i B)  -  POBIERZ

 

OGŁOSZENIA

- SŁUŻBA W POLICJI

- KANDYDACI DO 3-LAT OD ZWOLNIENIA ZE SŁUŻBY

- STANOWISKO PILOTA SEKCJI LOTNICTWA POLICJI SZTABU POLICJI KWP W KRAKOWIE

 

KONTAKT

Wydział Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie

31-571 Kraków, ul. Mogilska 109 (budynek nr 9)

tel: 47 83 54 068, 47 83 54 078
fax:47 83 54 079

e-mail: dobor@malopolska.policja.gov.pl

 

UWAGA !

Od 1 stycznia 2020 roku dokumenty można składać we wszystkich jednostkach garnizonu małopolskiego (za wyjątkiem Komendy Miejskiej Policji w Krakowie i Komendy Powiatowej Policji w Krakowie). 

Informacje dot. przyjmowania dokumentów dostępne są na stronach internetowych komend miejskich i powiatowych.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCEDURY KWALIFIKACYJNEJ DOSTĘPNE SĄ:

- na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie:
Praca w Policji
- na stronie internetowej Komendy Głównej Policj:
http://praca.policja.pl/

 

Podstawę prawną procedury kwalifikacyjnej stanowi rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 kwietnia 2012 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji (Dz.U. 2012 poz. 432 z późn. zm.).


II. PRACA W POLICJI

1) KORPUS SŁUŻBY CYWILNEJ

 

KONTAKT

Wydział Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie

31-571 Kraków, ul. Mogilska 109 (budynek nr 9)

tel: 47 83 54 068, 47 83 54 078

e-mail: dobor@malopolska.policja.gov.pl

strona: http://malopolska.policja.gov.pl/

 

Procedura naboru na wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie - ZOBACZ

 

DOKUMENTY DO POBRANIA

wzory oświadczeń dot. naboru do korpusu służby cywilnej w KWP w Krakowie

 

 


2) OFERTY PRACY NA STANOWISKA W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ:

 

Ogłoszenie o naborze nr 155505   z dnia 26 sierpnia 2025 roku

Ogłoszenie o naborze z dnia 26 sierpnia 2025 roku

 

Oferty można składać do 06 września 2025 roku

Wymiar etatu: 1

Stanowiska: 1

Status: nabór w toku

 

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

starszego inspektora

do spraw administracyjno- gospodarczych

w Zespole ds. Administracyjno- Gospodarczych Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach

Miejsce wykonywania pracy: Myślenice

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
ul. Jagiellońska 1
32 – 400 Myślenice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy (osoba na tym stanowisku):

  • prowadzenie gospodarki mieszkaniowej, w szczególności przygotowywanie decyzji  do równoważnika za brak i remont lokalu mieszkalnego, wykazów i analiz, planowanie środków finansowych i sprawozdawczości mieszkaniowej;
  • naliczanie i sporządzanie wykazów w systemie SWOP wszystkich świadczeń wraz z pochodnymi dla pracowników i policjantów Komendy oraz psów służbowych celem ich realizacji;
  • realizacja Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) dla pracowników Policji w porozumieniu z KWP w Krakowie, przyjmowanie i wstępna weryfikacja wniosków emerytów i rencistów policyjnych o świadczenie socjalne z funduszu socjalnego, celem ich wypłaty
  • rozliczanie delegacji służbowych policjantów i pracowników Komendy w systemie SWOP, celem ich wypłaty;
  • prowadzenie ewidencji głównej i dokumentacji rozliczeniowej materiałów m. in. techniki policyjnej, techniki biurowej itd.
  • prowadzenie gospodarki nieruchomościami, w tym w szczególności sporządzanie deklaracji podatkowych na dany rok kalendarzowy, udział w uzgadnianiu miejscowych ogólnych i szczegółowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  • sporządzanie dokumentacji policjantów w systemie SWOP w zakresie kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby oraz w zakresie równoważnika pieniężnego w zamian za wyżywienie w naturze w okresie zimowym;
  • prowadzenie ewidencji: dopłat do wczasów dla policjantów i pracowników, prowadzenie postępowań regresowych, nawiązek oraz kar porządkowych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach;
  • prowadzenie ewidencji MKZP (Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej),                  w tym deklaracji przystąpienia i rezygnacji oraz sprawdzanie merytoryczne wniosków o pożyczkę;
  • obsługa kasowa jednostki- przyjmowanie wpłat i odprowadzanie otrzymanej gotówki do kasy KWP Kraków oraz przekazywanie uzyskanej gotówki z nałożonych mandatów karnych

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy związanej z finansami, rachunkowościąznajomość przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o Policji
  • umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu  - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca administracyjno-gospodarcza, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym  z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji  w Myślenicach  ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Inne informacje:

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo  (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty  i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Nie zwracamy nadesłanych/złożonych dokumentów. Dokumenty są brakowane według przepisów obowiązujących w KPP w Myślenicach. 

Planowane metody/techniki naboru:

W zależności od ilości kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne mogą zostać przeprowadzone: test wiedzy i kompetencji, sprawdzian praktyczny oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: 5225,18 zł brutto

Co oferujemy:

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowania stażu pracy),
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",
  • Możliwość wykupienia na dogodnych warunkach grupowego ubezpieczenia (ubezpieczenie na życie, pakiety medyczne dla pracowników i członków ich rodzin),
  • Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.

Terminy i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć w formie papierowej z dopiskiem „ogłoszenie nr 155505 ” do: 06 września 2025 roku
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, ze znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Miejsce składania dokumentów:

W formie papierowej na adres:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

47 83 29 248

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1, 32-400 Myślenice
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@myslenice.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach.
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,                            w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć   w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

                       KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

                                                                               W MYŚLENICACH

                                                                              INSP. MACIEJ RYMAR


Ogłoszenie o naborze nr 155516   z dnia 27 sierpnia 2025 roku

Ogłoszenie o naborze z dnia 27 sierpnia 2025 roku

 

Oferty można składać do 07 września 2025 roku

Wymiar etatu: 1

Stanowiska: 1

Status: nabór w toku

 

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

referenta

do spraw składnicy akt

w Zespole Bezpieczeństwa Informacji Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach

Miejsce wykonywania pracy: Myślenice

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach

ul. Jagiellońska 1
32 – 400 Myślenice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy (osoba na tym stanowisku):

  • prowadzenie składnicy akt, celem archiwizowania dokumentacji jawnej i niejawnej
  • przejmowanie akt z komórek ( jednostek) organizacyjnych, celem ich archiwizacji
  • opracowanie (ewidencjonowanie i porządkowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki
  • udostępnianie akt upoważnionym osobom i komórkom (jednostkom) organizacyjnym oraz upoważnionym instytucjom
  • udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt, wykonywanie kserokopii dokumentów, wydawanie zaświadczeń oraz uwierzytelnianie odpisów z posiadanej dokumentacji
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
  • zabezpieczanie przed zniszczeniem i konserwacja posiadanych akt
  • prowadzenie prac analitycznych w oparciu o posiadany zasób archiwalny

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Policji
  • umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych,

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu  - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca administracyjno-biurowa, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach  ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Inne informacje:

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Nie zwracamy nadesłanych/złożonych dokumentów. Dokumenty są brakowane według przepisów obowiązujących w KPP w Myślenicach. 

Planowane metody/techniki naboru:

W zależności od ilości kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne mogą zostać przeprowadzone: test wiedzy i kompetencji, sprawdzian praktyczny oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: 4967,95 zł brutto

Co oferujemy:

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowania stażu pracy),
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",
  • Możliwość wykupienia na dogodnych warunkach grupowego ubezpieczenia (ubezpieczenie na życie, pakiety medyczne dla pracowników i członków ich rodzin),
  • Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.

Terminy i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć w formie papierowej z dopiskiem „ogłoszenie nr 155516 ” do: 07 września 2025 roku
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, ze znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Miejsce składania dokumentów:

W formie papierowej na adres:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

47 83 29 248

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1, 32-400 Myślenice
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@myslenice.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach.
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,                            w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać  w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć   w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

                                                                                                                                         

                       KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

                                                                               W MYŚLENICACH

                                                                              INSP. MACIEJ RYMAR

 


Ogłoszenie o naborze nr  155522  z dnia 27 sierpnia 2025 roku

Ogłoszenie o naborze z dnia 27 sierpnia 2025 roku

 

Oferty można składać do 07 września 2025 roku

Wymiar etatu: 1

Stanowiska: 1

Status: nabór w toku

 

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

specjalisty

do spraw kadr

w Zespole ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach

Miejsce wykonywania pracy: Myślenice

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach

ul. Jagiellońska 1
32 – 400 Myślenice

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy (osoba na tym stanowisku):

  • prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających ze stosunku służbowego policjantów, przygotowywanie projektów rozkazów personalnych, decyzji administracyjnych oraz innych decyzji Komendanta
  • sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku służbowego policjantów oraz stosunku pracy oraz wprowadzanie do systemu informatycznego SWOP danych kadrowo- płacowych celem naliczenia uposażeń policjantów i pracowników
  • obsługa kadrowa jednostki związana ze sporządzaniem wniosków o nadanie stopni policyjnych, ustalania uprawnień do nagród jubileuszowych, wzrostu wynagradzania z tytułu wysługi lat, zakładaniem i prowadzeniem akt osobowych policjantów i pracowników
  • sporządzanie sprawozdań okresowych i doraźnych,
  • sporządzanie dokumentacji emerytalnej funkcjonariuszy i przesyłanie jej do właściwego Zakładu Emerytalno- Rentowego
  • obsługa programu PŁATNIK, w tym zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, dokonywanie zmian
  • wydawanie dokumentów służbowych (legitymacji, identyfikatorów,  zaświadczeń)
  • archiwizacja dokumentacji służbowej, obsługa systemów komputerowych SESPOL, SWOP, IntraDok

 

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy kadrowej
  • znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych,

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu  - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca administracyjno-biurowa, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji  w Myślenicach  ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Inne informacje:

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Nie zwracamy nadesłanych/złożonych dokumentów. Dokumenty są brakowane według przepisów obowiązujących w KPP w Myślenicach. 

Planowane metody/techniki naboru:

W zależności od ilości kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne mogą zostać przeprowadzone: test wiedzy i kompetencji, sprawdzian praktyczny oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: 4967,95 zł brutto

Co oferujemy:

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowania stażu pracy),
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",
  • Możliwość wykupienia na dogodnych warunkach grupowego ubezpieczenia (ubezpieczenie na życie, pakiety medyczne dla pracowników i członków ich rodzin),
  • Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.

Terminy i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć w formie papierowej z dopiskiem „ogłoszenie nr 155522 ” do: 07 września 2025 roku
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, ze znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Miejsce składania dokumentów:

W formie papierowej na adres:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

47 83 29 248

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1, 32-400 Myślenice
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@myslenice.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach.
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,                            w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć   w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

                                                                                                                                                                                                     

                     KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

                                                                               W MYŚLENICACH

                                                                              INSP. MACIEJ RYMAR

 


INFORMACJA O WYNIKU PRZEPROWADZONEGO NABORU 

 

  • informacja o wyniku przeprowadzonego naboru
    informacja o wyniku przeprowadzonego naboru

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 27.11.2015
Data modyfikacji : 28.08.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Dawid Wietrzyk
Osoba udostępniająca informację:
Dawid Wietrzyk oficer prasowy
Osoba modyfikująca informację:
Dawid Wietrzyk
do góry